Wednesday, April 25, 2012

ReZeki

25april 2012
3Jamadilakhir 1432H

Boos :: HA kamuuu awat masuk lambat nieh.......grrrr

KErani :: Maaf bOss, saya p makan kek tadi...ada kakak tuh murah hati nak belanja....kalau tgg bos belanja..ntah bilaa la kan...HAHAHAHAHAHAHAHHA *tipuuuuu*

maaf bos, saya lambat skit masuk pejabat balik..maklomlaaa lunch tadi kat tempat bestt...tuhkaa ralit laa skit. ^_^ xpa kan bos..sekali skala jaa...tapi bos ok ja...kalau keja urgent sure dh betaluu hp bebunyikk dentumdentam dok carik kerani dia p mana kan...^________*

Shukur alhamduLillah, arini murah rezeki........sebabnya leh lepak time lunch dalam "RAHSIA RESEPI" HOYEAHHH... mekasih kaktie...sayang kamuu banyakbanyak..bukan kerna kaktie belanja nida, nida sayang kak..memang nida sayang kakak selalu....sayang sume SAHABAT nida....allah temukan nida ngan sahabat-sahabat yang baik budi,ikhlas dan murah rezeki..SHUkurrrrr..... 

semalam kakti on ym..dan dia cakap....>>> .dik, sok kita p makan kat SR nah...
aku :: alaaaaaaaaa, kak mahai tuh tmpat tuh..takyahlaa..
Kaktie :: ala,xpa..xpa kan selalu..so,sok kita jmpak keh........
aku:: mmmmmmmmmmm .....oklah. kaktie dh nak belanja kan takbaik tolak rezekii..so saya terima dengan seNyuman mekar bak bunga matahri sedang kembang waktu pagi..hihihihi


Photobucket
thanks again kaktee.....mOga ALLAH murahkan rezeKi kamuu......


Photobucket
Kakti Haluih jaa, Nida Kembang Setaman....huh T__T
tapi xpa, hati kita riang ria..jaa....janji sihat luaq dalam..hihihhihi

kami p bukan bedua...
tapi berempat, ditemankan otai-otai Geng Kontraktor..hihihhi 


taraaaaaaaaaaaaaa

Photobucket
kNoor N kakZaira....
depa dua nih handaL ni bab-bab akaun, bab admIn........boss sayang kot ^_^


Photobucket
senYYuman penGubat Duka Lara...
kan SenyUman tuh satu sedekah....tp kNoRR DOK SENYum kat sapa neH...
hihihihihi


Photobucket
kacau kacau PEPSI dengan ketoi aih, biaq mereka serasi besama...
kakZaira SENIIOR SEK.MEn dUlu...dengaq kata pasni dia akan transform ke zaman Sek.dl-dl
TAHNIAH kakak...insya'allah pasni Nida FOLOW nah......


Photobucket
tadi dia SENyum kan,ha kali ni dia jelin sapa plak tataulaa.........
kNorr buat laa cemna pn Mimik Muka, tak takot aih...hihihhihih



Photobucket
antara Menu yang kami pakat pelahap tadi.....makLOmlaa belanja kan....
sume pUn SEDApppppppppp !!!!!!!!  


Photobucket
mekasih sume kakak=kakak sudi lepak makan sama-sama..
insya'allah murah rezeki kita lepak sesama lagik keh





To KakYati, teharuuuu perasaan ni.sebab susahsusahjaaa belanja nida makan SEDAP.!!!!! moga ALLAH limpahkan lagi rezeki insya'allah.................... 



5 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

alhamdulillah..rezeki awak tu..:)

-cinta soFiaSafiya- said...

amin..amin.......^__________*

kakchik@ella said...

lepak dgn kwn2 mmg best.

-cinta soFiaSafiya- said...

@kakcik, tuhlaa best sangat... hilang sejenak problema.....

Kyra said...

rezki amin amin amin..

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design