Tuesday, April 10, 2012

SaLam PerPisahan

dalam dok kelamkabut, sempat jugak hupdate n3 dkat sini..... bukannya apa..kalau ikut mood memang malas. tp, saya rinduuu dia.!!! sahabat, dua hari dah kita tak besama.....kenangan yg terukir sepanjang dua bulan suku di pejabat sangat mengamitt memOri...

DEDIKASI KHAS BUAT SAHABAT YG bENAMA SITI JUHAIDA ISMAIL...:- 

dear Jue, mekasih banyakbanyak sebab sudi ganti tempat nida, sepanjang tempoh nida besalin.. allah saja laa yang balas jasa baik budi jue...alhamduLillah, Boss suka sangat ngan keja buat jue..shukur ya ALLAH, kau permudahkan segala urusan aku ketika dalam proses bepantang.. kurniakan sahabat baik seperti jue yang memang cukup superB...Jue, nida xdak apa nak bagi melainkan ucapan JUTAAN tERima kasihh yang tak terhingga buat kamu..kamu memangg yang terbaikk!!!! Moga-moga ALLAH merahmati UKHWAH kita sampai ke LiangLahad, insya'allah..... 

Sebab feeling sedey cemgini...pestime sepanjang keja ngan Boss Ensem Dah lima taun ni..kiranya ni kali petama bos suh carik peganti sementara sepanjang tempoh aku bepantang. sblm ni, paNtang...sume bos handle sndirik..kira kali ni besalin bos suh carik penganti....kira aku ni dh rupa kera dapat bungalaa kan ;p
yerlaa selalu, keja sensorang..sume buat sndirik.... overalll keja handle sndiri tanpa sebarang bantuan....kira kalini ada teman..mcm bestt sangat.....tetiba dalam best tuh, sampai suda waktu perpisahan...alaaaaaaaaaaaaaa, ni yang tak gemar nie.... nak taknak kena hadap jugaklaa...rela pemergian nya...balik laa semula keadaan mcm dl-dl..dok sensorang dlm opis...ngadap pc dr pg sampai petg... dh takda kawan nak sembang, kawan gelakgelak,kawan makan,kawan membantu dan takleh dah nak naik mini cooper kamuu selalu....... huhuhuhuhuhu..

dear jue, take care ya, nida doakan jue pas ni betambah murah rezeki belipat kali ganda insya'allah......


Photobucket
Mama Jue yg ada anak Tiga....stIl lmenten Gojers n ChumiLLL....




Photobucket
MoGa ALLAH merahmati Ukhwah kita sampai LiangLahad...Insya'allah


2 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Shu Shinju said...

ooo..yg ni la kak jue...hihihi...

Kyra said...

mesti sedih kan...

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design