Wednesday, April 18, 2012

SelaMat Hari Lahir saYang T_T

Pagi yang cerah dan mendamaikan.....begitu jugak dengan hati ini..tenang dan rinduuu DIAA di sana.... harini, kalau sahabat sejati aku ada..dia dah berusia sebaya ngan aku 29tahun....mesti meriah walll fb dia, hp..sana sini wish HAPPY BEFDAY kamu....tp, sayang.....sume tuh tinggal kenangan belaka...hanya mampu ku titip doa buatmu sayang.

sahabat, biar kita jauh terpisah...kenangan antara kau dan aku utuh semadi di sanubari ini....
sahabat, allah lebih sayangkan kamu..dia jemput kamu dll sebelm aku..moga kau tenang di sana......insya'allah
sahabat, hari ini bertemu kembali....tp kamu tiada di sisi...hanya yg tinggal kenangan manis tika besama kamu
aku doakan moga kau disana di tempatkan di kalangan para sOlihin..........


kalau kamu ada, ucapan ini akan aku berikan buat kamu sahabat
"seLamat Hari Lahir syg...zaiHan ishak"   
tapi kini hanya yang mampu aku sedekahkan doa buatmu 
ALFATIHAHHHHHHH T_____T

zaihan ishak
ikhlas ku katakan.....aku rinduuu senYuman maniss kamuuu T__T




~dedikasi khas buat kamu, kenangan terakhir kita besama ~
sambut hari lahir april 2011sama-sama dr petang sampai kemalam...
dr kedai kek sampai kedai mamak kita lepak..rupanya........
nilaa kenangan terakhir kita sblm kau dijemput ilahi...


16 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Ina Khairina said...

huhu sedihnya....comei kan zaihan...al-fatihah

Shu Shinju said...

Ya Allah..sebak rasa hati ni.. terbayang2 waktu kat tanah kubur.. saat lihat arwah kak zaihan dikebumikan...

rindu sgt kat dia..

tak boleh tahan la...airmata jatu jugak...:((

-cinta soFiaSafiya- said...

kakina :: huhuhuhu.....kawan baikni..selalu gelaksamasama..T_T tp dia xdak dah...

-cinta soFiaSafiya- said...

Shud:: toksahlaa ckp cemtuh, akak dok review pic dia.....lagiiklaa sebak..tabayangg sumenyaa...T__T

Mimy Hamid said...

sedih la..AlFatihah rasa macam gambar baru je..kenapa dia meninggal nida?

Pepel BoNda AmaNi said...

hmmmm...memang perit rasanya bila kita kehilangan insan yang kita sayang....tapi ALLAH maha adil...ada rahmat sebalik kejadian...dia amik arwah...dia temukan nida dengan insan lain lak....setiap pertemuan pasti ada perpisahan...kerana..dari perpisahanlah...akan wujudnya pertemuan....al-fatihah tuk arwah....

-cinta soFiaSafiya- said...

kakmimi : arwah terlibat ngan eksiden di BUKIT MERAH onthewy nak balik raya umah MAK MERTUA....suami dia selamat..dia ngan adik ipaq dia matii sngat tragis.... T__T

-cinta soFiaSafiya- said...

Bonda PepeL :: haah kak, setiap pertemuan pastiiii ada perpisahan

azwa amani said...

amani dapat rasakan kehilangan org yg kita sayang... shadu rasa..

ermm, tak taaruf lagi..salam kenal ye :) nice blog. amani skee.. and done follow you

-cinta soFiaSafiya- said...

amani, shukran......sudi folow bLoq akak.....

tp Bloq amani lg hebat...setiap n3 mengingatkan pada sipencipta...
alhamduLillah...

Ms AiReEn MoHd said...

ALFATIHAH.....

Fieza79 said...

al-fatihah bt arwah...mesti sgt sedih kan bila dikenang kembali...

-cinta soFiaSafiya- said...
This comment has been removed by the author.
munna said...

al-fatihah buat arwah.... cantik orangnya

ndyanne said...

~ndyanne~... al-fatihah buat sepupuku...Zaihan.. tetiba rindu pdanya.. Moga ditempatkn dikalangan orang yg beriman..Aamiin

ndyanne said...

Nydanne~ Al-fatihah buat sepupuku.. moga ditempatkn di kalangan orang yg beriman.. Aamiin... Tetiba rindu padanya..

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design