Thursday, April 26, 2012

Takdir Itu MiLik aku T_T

26hb April 2012
4Jamadilakhir 1432H


Photobucket

YA allah kau TABAHKAN hati kecil ini.....
.kau tempatkan lah ibu ku di kalangan para soLihin................
MAMAAAAAA, rinduuu sangat-sangat dh ni...........tatau dh nak habaq mcm mn..
mama mailaaaa dlm mimpi walaupn sekejap cuma T_______________T


yaaa aku tahu, ALLAH uji aku.....dengan ujian hebat mcm ni..DIA amikk mama di saat aku memerlukan...xpuas lg rasa aku di sisi mama.....tp allah lebey maha mengerti dia jmput mama ke negeri abadi..tinggai akuu dan semua................
kekdang aku KUAT.....TABAH hadapi...tetapi kekadang aku tewass..... rasa xbedaya dh nak survive tak daya dah menahan rinduu mama.. 

mei bakal betamu kembali, kalau bolew aku xnak tempuh 15.05......ckoplaa segalagalanya...

ya ALLAH, kau tenangkan lah hatiku ini......


MAMA......................................................................!!!!!!!!!!!!


5 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Ina Khairina said...

kak memahami mu syg....sapa yg pnh rasa dia tau la lagu mana sakitnya kehilangan insan yg kita syg...

bersabaq lah....bertabah lah....berdoa lah....redha...hanya tu ja yg kita mampu buat,yg p dah tentu xkan kembali lg,apa2 pun hidup perlu diteruskan

etiey.com said...

nyah.. aku datang ye. lama tak singgah kat belog bulat mu nih...

al fatihah. banyakkan sedekah yassen dan moga mama ditempatkan dalam kalangan org beriman.. amin.

aku yg kehilangan mak mertua pun, dah rasa mcm nk pengsan, ko memang kuat, sebab tu tuhan pilih ko!

ieda said...

Al Fatihah untuk arwah mak.semoga sentiasa tabah dan kuat

-cinta soFiaSafiya- said...

@kakina :: nida tatau nak habaq camna perasaaan nih, sebut mama pn nida nak meleleh ayaq mata....setiap sudut rindu mama.....rinduuu hat tak betepian


@etiy:: tuhlaa lama kau tak dtg sini...insya'allah selalu aku sedekah mama.... sapa besa lalui mereka akan rasa perasaaan aku tika ini.....


@ieda:: thanks ida....insya'allah

ratusiput said...

akak tak ble baca habis nida...sedih...ble faham perasaan kamu mcm mana...sabar dan tabah ye... hug kuat2...

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design