Friday, April 20, 2012

TiBa Lagi

20 apriL 2012 
19 JamadiLawaL 1433H 

Salam jumaat penghuLu segala Hari, alhamduLillah..pagi yang mendamaikan walaupun sdikit kelamkabut di rumah tadi.....kakak sofia bikin kejutan, bangun tido terusss tuju ke sinki..dia cakap nak tolOng ibu basuh cawan...ok, dan ibu merelakan...dalam keadaan yg kalOt, ibu sedang besiap nak ke pejabat... ayaq dalam sinki telah miLimpah ruah, kakak sofia menJadik Panic....sekaligus kena getu manja ngan Ibu...haaa kan dah kena...... dia turun dr kerusi terus dia ke depan..p belek si zainab...dah, dia bantai bukak pampers adik dia...bogel jaa budak tuh... sekali kau, si budak  tuh, bantai plak kencin atas tilam...haaa, sekali lg ibu meoryan.... tp kaLi ni, baba plak amik part....dia usungnya kakak sofia masuk bilik ayaq....cuci badan segala... dan siapkan nak p umah tokmama....... 

mekasih zahRa Sofia..awai pagi dh bagi ibu Stress!!! bepeloHpelOh mcm lari kena ligan org gila kekdahnya..hihihihii..... nak oi, kalau hang nak rajin pun sabaq,sabaqlaaa...ni awai pg dh bikin umah mcm kelingkaram...hingaqq mcm dok sepLoh orang...
hihihihiih..mekasih tau bg ibu hadiah lap lantai n basah kena kencin adik...^________^ 

april tiba lagik.....hati yang kecut tetiba kembang mekar....... alhamduLillah, allah masih beri kesempatan meraikan hari itu.....shukur pada ya rabb..cuma tahun ni, aku sepi......sepi tanpa mama tersyg di sisi...... ckoplaaa dengan ayat yasin penyeri segalanya......ya allah beri kan aku kekuatan dalam meredah halhal didunia ini...insya'allah



Moga BertambaH iman Di dalam Jiwa...sempena usia menIngKat Tua ....^_^ 
mOga ALLAh memberi keberkatan dalam perjaLanan hiduP ini..Insya'allah


Photobucket
Gambar sekadar Hiasan.......
moga-moga hari mendatang yang penuh onak duri, senNyuman begini bisa terukir selalu.
insya'allah........






note : ALFATIHAH BUAT ABANG IPAQ - BONDA AMANI_AISYAH..
moga roHnya ditempatkan di kalangan para soLihin..insya'allah 

6 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Ms AiReEn MoHd said...

Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak

-cinta soFiaSafiya- said...

hihihihhi..sebab tuh anakpn sama bOOlat mcm mak dia kan..^__^
rezekI yg allah bg....sumepn BOOLAT hahahha

InaAchik said...

amin...
semoga senyuman itu terus mekar menemani hari2 mendatang.

selamat hari ulang tahun sayang...

-cinta soFiaSafiya- said...

terimakasih sahabat.......

moga-moga mekar selalu insya'aLLAh

Ina Khairina said...

selamat ulangtahun kelahiran adik sayam

Fieza79 said...

hahaa..pagi2 anak dah bikin panas...hurmm kelakar tang sofia pi bukak pampers adik tu...adehh..

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design