Thursday, May 31, 2012

Kerusi EmPOk

31 Mei 2012
10 Rejab 1432H


Lima Tahun bekerja di sini secara sabar dan penuhh airmata...akhirnyaa diri ini makin dihargai.... makin nampak diperlukan..bukan skadar KERANI semata..... alhamduLullah, berkat sabar mungkin!!!!!!!!!!  

serius sampai pagi seLasa.....mulut dh sedikit tenganga.... sebab tgk luaq opis belambak partishen dr mana mai tatau laa..siap dengan ada kerusi agam....dok tetap depan pejabat...eh sapa plak yg dok mai hantaq nih. sekali bukak pintu opis....mulut hat tenganga skit tuh td,NGANGA lagik luaih......melopong teruih... bijik mata tebeliak-beliak..hihihihih mana daknya...awat penuh sngt dlm ni.. ngan kerusi bebalot mcm apa tatau..menakotkan....sebab dok ada 3kerusi baru.. kerusi usang aku mana nih bos??? rupa depa dh lempaq masok api apa.......huhuhuhuhu ^_* 

bos beli furniture baru untuk kerani dia yg demok nih...ekekekkekeke.... kerusi baru, meja baru..meja kali ni siap blew lena ataih tuh..punya besaq ^^ ok laaa shukur...kalau dak sblm ni guna meja hat zaman dulu kala....kira meja tuh dr mula kerani yg awai-awai dl nuh kot.....laaa diberi nafas baru...beri semangat baru kat kerani dia yg kuat betenet nih .........

alhamdulillah, TERIMA KASIH ALLAH, terima kasih BOS. ^^ beri peluang bekerja disini...SHUKUR. 

even gaji ciput tp hati haapppy...bos baik, suasana cool..... masok keja keluaq keja ikut suka.... bila anak sakit bos sangat baik hati bg pelepasan...huhuhuh part ni rs nak nangis...baiknya bos nih....serius tak penah jmpak lagik bos sebaik mcm ni...waktu di landa musibah bos datang ziarah..masa mama meninggaL tahun lepas, PUAN lepak lama dlm rumah aku...bos pn lama lepak kat luar rumah....... paling xbolew lupa.... aku menangis call dia habaq aku kehilangan MAMA.....

aku besalin dua kali dh, depa satu famili mai ziarah...adik aku kawen baru ni pun awai depa mai....menjamu selera...kiranya bos dh tau banyak hal famili aku...... dah tau mana aku dok, kenai sapa mak pak aku, kenai suami aku....so kepecayaan dia sikit terbina, MUNGKIN !!! kalau x, sblm ni ngan kerani ni berurusan mcm asing sngt...bos, saya tak kejam mcm kerani lama soNglap duit bos..... huhuh mak pak saya xajak buat per.keji mcm tuh....saya rs lega dh bos baik ngan saya... even antara kita bak LANGIT dan BUMI...saya org biasa-biasa jaa..bOS org KAYA....tp antara kita dh mcm satu keluarga. bukan senang wooo nak wujudkan situasi mcm tuh.. dengan bos penah ada kenangan itam gara-gara kerani..huhuhuhuuhuh

aku keja sini pn, arwah mama laa temankan mai interview segala... mcm xpercaya jaa dok berkhidmat di sini dh LIMA TAHUN !!!!!segala suka duka di sini.... 

memang ada yg cakap keja sini gaji kecik, buat keja sorang-sorang, duduk dlm opis sorang-sorang... tp BEsT!!!!! sapa xdak nak kacau, sapa xdak nak PHd, sapa pn xdak nak bodek kuat... tuh best . ^_^

dalam bulan mei ada dua perkara suka ^^ dan duka T__T.........

palingbest laa kalau becakap pn blew hulurkan SENYUMAN .....kalau dulu kaa...muka masamm......ari-ari rs tress.... yerlaaa nampak jaa keta paking aku sini dh runsin.... dh fenin nak pitam pn ada..... sekali kena jerekah.....basah kain rsnya...huhuhuhuhuhuhuhu TAPI, skrg tidakk lagik.... sembang sambei senyum senyum.... tenang ja jiwa ^__^ tuhlaa ALLAH suh SABAQ...sebab SABAQ tuh sangatt tak rugi !!!!!!


Photobucket
KERUSI EMPUK.......
bila kerusi emPuk, kerani lagik laju bloging....kehkehkeh  



note: MANUSIA xdak yg sempurna.... cukupla sekadar terima seadanya..^__^

3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Siti Shuhadah said...

keja sorang senang kan... xdak sapa nak kacau..kan..kan..

-cinta soFiaSafiya- said...

aah acu, keja sorang best....tp gaji skit xbestlaaa....tp xpa janji happy ^_____________________^

munna said...

macam sama je dgn kak munna.... kerani ciput kerja sorang2 dan bos pulak baiklah sgt....

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design