Wednesday, June 6, 2012

-FamiLi CoMeL-

06.hb Jun 2012
16 Rejab 1432Hijrah

aLhamduLillah, empat tahun sudah ikatanhalal kami bersatu...... kami di kurniakan dua cahamaata yang comel-comel...satu versi baba, satu lg versi ibu....dedua GEGIRL....belom ada rezeki nak ada Boboboi..ehehhehe CUBA LAGI yaaa...... insya'allah ^__~ 

Ikhlas cakap, suka sangat pic nih...nampak sweeet even zainab Safiyah mcm sebek..hihiihi.. time ni kelam kelibut nak pederaih p knuri wina, tp smpat lg begambar besama. kebetulan adik sepupu mai rumah, sO mintak tolong dia amikan pic kami....sekali tgk hasiL dia...wahhh ohsem....^______~

moGa-moga ALLAH merahmati kami sekeluarga, berikan kami kekuatan dalam mendidik anak-anak ke jalan mu ya ALLAh... 

semenjak ada dua gegirl comel nieh....... apa saja kena beli dua dan sama....kalau x si kakak akan mengamok nak mcm adik jugak...jenuhhhh...... bila adik dipakaikan legging, kakak pun nak jugak mcm adik....bOlew bayang dak  bila sofia hat besaq tu pakai legging???? kalau kami dah tak larat gelak dh tgk dia..dh mcm ninja rupanya..hihihihih tp, dia happy ja sebab leh sama dengan adik.......

so, skrg ni... ibu baba kalau nak beli baju makesure adik kakak sama!! boria pun boria laa...janji kakak happy adik coMel>...... hihihihihi...kalau xsama tgk laa dia punya gulingan......xdaya ibu nak pujuk aih..... ada sekali tuh, adik di beri pakai legging angrybird....so kakak xdak legging mcm tuh. yang ada cuma seluaq pyjamas hat yg lusuh becorak angrybird kebetolan kaler seropa...dia tak kira, dia nakkkkkkkkkkk jugak yg tuh.... lusuh ka, koyak ka pedulik apa sofia..dia nak jugak...ok find, bagi pakai diam melalak.... sampai ke jusko ngan baju lusuh seluaq senteng.....hihihihi dh la raambut mcm cendawan...mcm-mcm tau budak nama sofia nieh...... 


Photobucket
- 4 jiwa BEsatu menJadi Satu-


Fhewttttttittt ibu nampak sweeet lah, chewahhh masok baKOl hangkat sendiri ^___~
pasni nak pakai bajuuu ni jaa selalu, sebab bila pakai baju ni rs diri kelihatan seLIm n comeL ..........
Hehehehehhehehe



pstttt awok, chantik tak watermark baru tuh...hihihi impot jauh tuh.....^__^

5 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

-cinta soFiaSafiya- said...

hihihiihih tuhla acu, ibu xleh nafi pic nie memang sweeet.....

mekasih lawan erk...tempah jauh nun dr seberang

| SUE | said...

alolololo tiyutnyer 2 bradik ni. ye ye mak paknyer menyengih nyer.. eh ibu ni pakai baju apa pon sweet..serius!

Dee said...

comel..tgk gambar family nieda ni rasa u oll mesti happy family...

-cinta soFiaSafiya- said...

insya'allah kakDee,setakat nih ALHAMDULILLAH

tp kadang kala ada jugak gelora dia..huhuhuhu

Kyra said...

memang sweet sangat..comey belaka

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design