Saturday, June 23, 2012

Miss yOu Mum

23Jun 2012
3Sya'ban 1432Hijrah




MAMA.................I MISSSSS U SO MUCH T_______T
arini di kampung halaman mama, wan buat kEnduri doa selamat kat mama, atok dengan yang lain-lain.... sedih, sayu,hiba sebab xdapat join sama majLis tuh, kami jauh wan..kalau dekat dh lama sampaiii..depan muka pintu......apa-apan kami disini mendoakan mOga majLis tahlIl bejalan lancar......... 
jauh mana pun jarak kita, iringan doa tetap sampai ke MAMA........

seirussssssssss RINDU mama, rindu tatau nak habaq......alangkah BEST nya kalau mama ada ni.mesti dia besemengat tgk aku jayakan Pogram bantu orang-orang kampung jadik sihat dan ceria...... 

MAMA......seringkali aku merinduimu....DOA aku titipkan dr kejauhan..ALFATIHAH

Photobucket
aku ADA IRASSSS MAMA x??????????????? 
tp aku xhebat mcm mama Punya SEMANGAT WAJA......Bijak dalam segala HaLL....
dan mama jugak mempunyai "uRat dawai Tulang beSi" 

akuni muka jaaa garang, tp hati lembik mcm agar-agar......huh, senang kena buLi....yerka selalu kena buli??? 

2 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Ina Khairina said...

rindu itu mmg x penah padam kan nida?makin lama makin menggunung rasa rindu pd insan kesayangan yg tlh pergi....al-fatihah

Kyra said...

alfatihah..anak n mama..sama2 maneh

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design