Wednesday, June 13, 2012

Tahniah PRetNen Lagi

13 Jun 2012
23 Rejab 1432Hijrah


AlhamduLillah, izin allah diberi kesempatan MENGANDUNG lagik.....itulah hebat nya menjadi seorang wanita, mesti suami insan yang paling gembira........
TAHniah Lynnn....jaga diri ya...aku sebagai sahabat akan mendoakan yg terbaikk buat hang dan baby...
weh, hang pretnen aku yg teruja..td masa baca mesej hang...rs mcm nak Lompat gapai bintang...tudiaa....
aku post kat wall aku ckp alhamduLlillah,izin allah mengandoNg lg.....tetiba ramai sahabat handai aku ucap tahniah.....depa ingt aku yg pretnen.....hahahahah walhal bukan...kawan baik aku yg pretnen sebenaqnya.... depa wish kat hang TAHNIAH, ramai yg mendoakan yg baik-baik belaka.....SHukur Lynn.....buat sujud shukur...terima kasih kat ALLAH...sebab dia bg kesempatan hang merasai mengandung lg.......don worry, moga kali ni dipermudahkan setiap urusan......
kalau duLu mama aku selalu advised ang....tp tak semestinya mama xdak,aku xleh main peranan mcm mama jugak...aku sebagai sahabat... aku mendoakan yg terbaik... dan berbekalkan ilmu pretnen  yg skit ni..apa salahnya aku sharing dengan hang bukan ^__________^...

simpan duit besalin dekat K.S WAN.... bestt wooo sevice tip top. 


Photobucket
- AlhaMduLillah Beermula berdua, allah beri bertiga,
bila bertiga allah ganda lagik jd berempat xlama lagi-


Photobucket
-Suka duka sama-sama...merempit zaman skuter pun sama-sama-
mOga ALLAH merahmati ukhwah kita...aniversary pun kita sama kan...hahahhaha
paling lawak... hantaran kita pn sama kan waktu kawen dl-dl....hahahahahah
hang memang laa..suma suka sama ngan aku yg Ngok ngek nih....^__*



apa-apa ja, janji ukhwah terjalin atas dasar ikhlas, dan sume KERNA ALLAH........


3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Marsha~ said...

congrats babe!

Kyra said...

tahniah untuk mmber kak nida...psstttt lawa umah baru ni...kemas

Siti Shuhadah said...

tahniah...:)

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design