Monday, July 9, 2012

SomMer Set CoTtaGe

09 Julai 2012
19 Sya'aban 1432Hijrah



Roti ni bagus utk luch org tgh diet ^__^ bagi mereka-mereka di luar sana yg sedang kuat berdiet ha elOKlaa amal roti ni....sangattt sedap...xtipu....heheheheheheh


roti ni ada tiga rasa....apa ingat ikan ja ada 3 rasa....roti pun ada 3rasa ok....heheheheheh, bg yg dh cuba betolkan SEDAP ????  so, kot kot jemu dh makan nasik..ha leh gantikan dengan roti ni....takpelulaaa belapaq sampai nak pitam dibuatnya...hehehehehheh  moh ke  laman web  roti sedap ni. kot-kot leh kopi segala maknenek resepi di sana..dan blew pelbagaikan hidangan harian... kena kreatif la skit...br sedap tekak nak hadapkan......ehehehhehehehe


Photobucket
-nampak tak tuh tanda jari BESTT!!!! ya memang roti ni sngt bestt -



Photobucket
- sebelOm beli apa-apa sila BIJAKkan diri chek kalori di balik belakang bungkusan.-
so, jelas lagi tepancar roti ni tak tinggi kalori..gamak lapaq sangat tibai sampai sebunggkus roti ni baru berapa sangat kan kalori dia...hehehehehehhe





Photobucket
-MMMmmmmmmmmmm JuST TOoooo GooooOD-


3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Kyra said...

roti diet ...thnk for sharing kak

eLLy said...

hamboiii larat ka sampai sebungkus roti tu hang nak tibaiiii ;p

munna said...

gardenia punya produk ke ....kak munna tak jumpa lagi roti ni kat sini

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design