Wednesday, September 26, 2012

Antara kita saLing memerLukan :)

26hb September 2012
10ZulkaEdah 1432Hijrah


Budak berdua ni......yang sarat dengan kerinduan tak betepi terhadap ibu kesayangan yg setahun berlalu pergi tinggaikan mereka...


ya ALLAH, andai dapat ku undur masa....aku nak mama ada balik..banyak benda nak sharing ngan mama...tp apakan daya ALLAH lebih maha mengetahui dan sayang mama.....

sob..sob...sob......>>>>>>>>>

segalanya dh berubah tika ni.... tak nafi aku dan budak comei ni..skrg ni sangat rapat..antara kami saling memerlukan.. bagi aku, bila duduk dengan dia..seolah-olah aku berada dengan mama... dok ngan budak ni, ayaq mata murah tumpah.... senang jaa laju jaa dia tumpah....

kalOng, doakan ikah berjaya dalam apa jua bidang..kalOng nak ikah kuat!!!! kalau ikah lemah, kalOng lembik lesu tertunduk sayu... apa jua per yg kita hadap....hadap dengan tenang dan sabaq ya adik syg... sesungguhnya, ketahuila..kalOng sayang ikah....lebih dr nyawa kalOng..

mama amanah kat kaLOng jaga ikah elOK=elOk... kaloNg harap ikah jadik anak yg soLeh dan setia kirimkan doa buat mama nun di sana......


Photobucket
aniDa Othman & atikah othman
bila dua jadik satu...begegar suasana.....dalam tak semena-mena sang kakak mudah ja mengaLir air mata



0 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie Second Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design