Wednesday, October 10, 2012

k.o.s.o.N.g

10.10.2012
24Zulkaedah1432Hijrah



aLhamduLillah, di beri kesempatan bernafas di bumi ALLAH, di beri kekuatan untuk mencari rezeki sesuap nasik dan di beri ketabahan dalam melayan kerenah anak-anak,suami dan insan sekeliling..SHUKUR ya allah....cuma yang tak bisa aku lari adalah dr perasaan sedih, gembira dan dukacita!! ya aku manusia biasa, kadang kala... hati keciL ni menangis sendirian tak siapa tahu.melainkan sipencipta T__T
hebat rasa ujian yg tiba, lepas satu dan tiba lagi dan lagi...rs tak KUAT dah sebenaqnyaa..nak survive sume ni...rasa mcm nakhangkat bendera putih nak bekibar, aku SERENDA ya ALLAH....

CUKUPPPP SAMPAI SINI SAHAJA !!!!!!!!

tapi.....siapa aku nak lawan takdir segalanya....segala-galanya tersurat dan tersirat ALLAH dh periapkan di Luhmahfuz lg....aku kena REDHO,...REDHO..kena kuatttt tempuh sume ni.....tipula kalau aku kata, aku mampu bertahan segalanya.... hati wanita sering terusik! dan wanita jugak perlukan perhatian walaupaun sekebal seangkuh mana Wanita itu....demi anak-anak dan keluarga aku harus perjuang segalanya sehaBis baik.....sumeni terjadi bukan saja-saja tapi BERSEBAB !!! allah nak uji sejauh mana kesabaran, kematangan dan kecekalan aku dalam menempuhi ujian ini...

untung mereka di luar sana, BAHAGIA, MEWAH dan dilayan bak puteri....serius jeles :(

andai Jodoh kita di sini saja....izinkan aku undur diri..................
ada yg lebih terbaik di depan sana untuk kamu...MUNGKIN !!!!!!!!


Photobucket
UNTUK APA, mendambakan diri pada yang tak pasti.!!! pada yang xmengerti....
ya ALLAH PERMudahkan urusan kami.. 


5 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Ina Khairina said...

nape ni dear?akak doakan nida kuat,kuat dan terus kuat meghadapi apa saja ujian hidup ini....selagi kita hidup,selagi itu kita tak terlepas diuji....bertabah la sayang!

Mama Gee said...

sayang...adakah takdir kita sama di ketika ini?? hurmmm..............cuma akak memilih jalan yg berbeza....



Mama Gee said...

nida....leh bg email kt akak...akak nk bg no phone...

Siti Shuhadah said...

kenapa ni kakak? harap awak kuat..xmo sedih2 k...

nureeda said...

kak nida awat nii?? mslh yg sy alami dl terjadi kat awk jgk ke? sabaq byk2 dear...

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design