Monday, December 3, 2012

Hari Lahir

03hb Disember 2012
19Muharam 1434Hijrah 


wowww harini mood bloging luar biasa,....... yerla nak lepak mana lg melainkan lepak di bloq yg dh lama terabai nih...bila mood luarbiasa dtg..sila jalan lepaskan peluang..hupdate sedaya mampu....:)

aLhamduLillah, ALLAH panjangkan usia bapak tersayang......EN.OTHMAN BIN DIN..... yang ke 56tahun. kebetulan jumaat malam sabtu aku buat makan-makan, ajak semua adik-adik dtg makan....terlupayg saabtu tuh befday bapak...hihihihi kira ok laa celebrate makan malam tu cuma xdak kek saja. 01 disember 2012 genap bapak 56tahun...... owh rindu mama,.....yang pergi usah di tangisi malah teruskan BEDOA..doa..doa....... mama menanti di sana....

ermmmmmmm...mesti ada yg tertanya kan........ ???????
eh, sapa WANITA bertudung maroon sebelah bapak ni, haa meh sini nak perkenalkan...dia adalah MAK BARU aku....MAK baru yang mengantikan tempat MAMA..sekarang ni dia laa amik tugas MAMA handle bapak... alhamduLillah, setakat ni nampak ok ja..bapak pn berada dlm keadaaan selesa. ada laa kawan nak becerita, teman dia ke hulur ke hilir....

owh pada mulanyaaa...SUKAARRRRRRRR nak terima hakikat yang bapak bakal berkahwin... dan aku akan ada MAK baru...tp sapa aku nak lawan kehendak semua ni.. perancangan ALLAH lebih terbaik dr manusia..... TAKE time jugak nak terima...... mcm-mcm negetip melekat kat kepala hotak ni...ya ALLAH sukar rasa.... bila tgk muka MAK baru ni ja...rs mcm nak tumbok....hahahahahahahahah gila sengaL aku kan !!!!!!!!!!! tp, makin hari masa makin pantas belalu....la aku dh serasi panggei dia MAK....kalau dak sblm ni aku panggei dia MAKCIK sajork..... kejam gila aku nih.....tapi, mcm aku kata laa.masa koi belalu..lama kelamaan sume tuh jadik biasa... ALHAMDUlillah, la ni kami serasi jaa dengan dia. sekepala ni...kaki merapu.. dok dengan MAK baru ni rs mcm dok ngan kawan-kawan ......

bagi aku, bapak OK, akupun ok ja laaaa....... janji semuanya HALAL...bukan skandal dalam gelap bahaya tuh. tapi aku tau, bapak rindu mama jugak....setiap JUMAAT kalau dia tak keja..mesti p pusara mama..ziarah mama, ngaji di pusara... cuma aku jaa, xbekesempatan nak p..... sibuk dengan MURNi.....huhuhuhuhuu


DSC_0133
-seLamat Hari Lahir BAPak..MOga dilimpahkan kebahagiaan selalu- in sha allah 

2 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

Siti Shuhadah said...

happy belated birthday pakcik !!! :)

-cinta soFiaSafiya- said...

mekasih shud :)

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design