Thursday, January 3, 2013

anakanak keciL

03.01.2013
20Safar 1434Hijrah


KAMIS SUDA.....dah hari ketiga di bulan januari 2013. shukur diberi kesempatan lagi berada di sini.....
awai-awai bantai gelak dah....hahahahahhaha, sebab budak tecik tonet kat dalam gambaq di bawh ni kan memang paklawak dalam rumah kami.... :D 
dialaaa ratu punggah barang-barang, n buat lawak kekering jaa......dan pling kehebatan dia MELALAK sampai merambu ayaq mata...ha dialaaa orangnya....hebat bukan :)  mana xhebat, dia melalak nak org suh kita dok tepi dia, dakpn suh dokong dia.....budak ni kuat menigit..... sekali dia mengigit, meraung ibu dia....huwaaaaaa...apa-apa jerlaa dik oi...janji kamu chumiL>>>.... aah memang cumiL, sbb ada gg rabbit dua batang atas dan dua batang belah bawah.... bila di sengehhhh owh tuhan, cayaq hati ni ....

pantas masa belalu, anak-anak makin besaq dah....owh br rasa semalam dok bawak perot berat mengandungkan bebudak ni...tapi, hmmmmmmmmmm besaq dah memasin... hat kakak dah besekOlah, yang adik pn dah bakal nak sambut hari kelahiran pertama......owh tuhan, laju masa belalu....... *sebak*
cukup dulu buat masa la ni, bebudak comel bedua ni.... tuhpun dh bisa buat ibu kekadang menangis, ketawa sendirian...EKEKEEKEKE kenangkan peeL memasin. kakak sangat bedikari dan adik sangat KEDEk :) 
kakak demOk skit ja....adik kurus mcm modeL...hahahahahahahahaha adik bukan spesis gemokk kaki tangan betOmbak...dia jenih kurus mcm baba... tp doKung lelama sengaL kepala bahu haih!!! kakak kurang skit antibodi masa kekecik..ha tp adik, sangat kuat....lasak ni budak.... hehehehehhe

#sambei taip, sambei tgk pic dia nie..jenuh menahan gelak....*LAWAK sungguh* eekekkekke#

alhamduLillah ya allah, terima kasih yang tak terhingga kau berikan dua AMANAH besar ini untuk aku dan suami....in sha allah, kami cuba sedaya upaya didik mereka kejalan mu ya ALLAH... moga kami menjadik ibu & baba yg kuat dan hebat...... kami xkaya wang ringgit, tapi cukupla bagi kami ada mereka...sangat menghibur hati. ilang penat lelah bekerja....rindu seharian xbetepian,


sosweeT
26.01.2012 - lahirlah puteri comel yg diberi nama ZAINAB SAFIYAH MUHAMMAD ASYRAF 
berat tak berat mana jaa masa besalin kat dia ni 2.8kg sahaja....sakit dalam labouroom 4jam..tp proses kelahiran sangat FRESSh..nampak dia keluaq bedesup lajunya......budak ni nak gak keluaq pas kaum cina sambut raya depa tahun lepas sempena dragonbalz. hahahahaha.... elOKlaa doktor yang sambut pun china...tuh mata si dak zainab ni SEPET mcm cina...ekekekekkee. budak ni kuat lasak... 

sayangnyaa tokmama ina xsempat dokong adik, belai adik...dan adikpn xsmpat kenai tokma ina..xpalaa tokma ina takda, tokma leha kan ada..



sofia
09.09.2009 - kami dikurniakan cahaya mata pertama yg diberinama ZAHRA SOFIA muhammad ASYRAF. hat ni besalin ke dia sakit sampai 12jam.... dok dalam labourroom sampai nak pengsan..huwaaaaa, besalin tepaksa mintak bantuan doktor..sbb ibu dah xdak daya.. alhamduLillah sofia berjaya dikeluarkan dengan baik sekali...patotlaa payah nak keluaq 3.00kg dia ni...huwaaaaaaa nangis ibu 
masa besalin kat dia sangat mewah dalam pantang.... sebab MAMA yg jaga aku.. woww mandi daun kayu selama 44hari....mama jaga best dalam pantang :) sangat best...tuhlaa yg pertama dan terakhir..
mcm xpecaya jaa..sofia dh besaq..... dah dah p sekOlah..

0 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design