Thursday, February 14, 2013

Tangisan herbaLife

3rabiuLakhir 1434Hijrah 
14Februari 2013


Ditengah-tengah kemeruduman momentom tahap kuasa badak... aku jumpak kata-kata semangat nih.. 
SUBHANALLAH tepukul seketika... bangun, bagun jangan takot kepada kekalahan, jangan undur walau selangkah.. teruskan perjuangan selamatkan ramai di luar sana yg banyak memerlukan nutrisi lengkap ...... 
berjuanglaa sehabis baik...biar di cerca, biar di maki tapi ALLAH tahu nawaitu hambanya.... 
cukup aku KEHILANGAN MAMA tersayang.... tak sempat aku jaga dia, bg dia NUTRISI LENGKAP..... mama pergi selamnya kerna SERANGAN JANTUNG...owhhhhhhhh, andai dpt putar masa akan ku pastikan siang pagi malam mama lengkap dapat nutrisi sihat.... tapi, apakan daya, ALLAH lebey sygkan mama, dan dia tahu apa yg terbaik buat mama.....
mama, anakanda di sini doakan yg terbaik buat mama di sana ...ALFATIHAH


Saya btemu sorang downline,dia mnangis keran byk halangan dia di herbalife..saya tunjukkan pd dia kereta ini, sy bkan mahu MeNUNJUK tapi saya mahu TUNJUK......
ini adalah SALAH SATU HASIL dr tangisan sy beberapa tahun lalu,sy menangis spt anda dulu, sy dicerca,sering gagal, sy bgitu takut ketika itu,
tapi sy ikut cara org bjaya,sy x biar ktakutan mnghentikan sy,sy harap anda akan btahan,krn itulah beza sy dgn org lain yg gagal dherbalife..menangislah jika tngisan itu sama spt tngisan sy dulu,tngisan keazaman ,
tgisan impian.mnangislah..


tengok real keta ni kat car park subhanallah chantiknyaa.... dan-dan terbayang kalau sok satu hari aku yg drive....fhewwww super segak abis...saheh time tu beduyun nak minum nutrisi mark huges :) 



*HERBALIFE, ALAH MEMBELI MENANG MEMAKAI..... <3 p="">



 SUMBER dr : Fb cikgu azim :) 

2 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

MiYOKO SuKi said...

wow weee..bolela tumpg naik gk...hehee

la tahzan, ya Anida...inna ma'al 'usri yusra...

Ammy Amirah said...

fuhhhhhhhhhhhhh,,, style nyaaa kereta <3 love2

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design