Wednesday, March 13, 2013

Rezeki

1Jamadilakhir 1434Hijrah
13.mac.2013


yuhuuuuuuuuu, awak-awak yg chantik emsem lagi begaya di bloq sana...apa habaq??? moga-moga setiap hari memberi saat-saat manis tika besama dengan yg tersayang.... ♥♥♥

alhamduLillah, tahun ni macam ada SINAR buat "KAMI" laki bini dalam biz herbalife.... walaupun sblm ni kejap bangun, kejap duduk, kejap lena, kejap mengelupor, kejap tebelahak..eh banyak betoi kejap aih....hahahahahahh shukur ya allah, rezeki datang xputus-putus....ALHAMDUlillah rezeki anak-anak....

ada yang bertanyakan nak TURUNKAN BERAT BADAN, tak ckup yg tuh... ada customer sampai tengah malam pun mai jmpa kami semata-mata dia risau tentang VISERAL FAT dia...pulun tanya lagu mana nak hilangkan BUNCIT ni...adoilaaa lawak sungguh.... ada yang tanya kakoiii saya tak larat dh kena ejek..bantu laa saya nak ilangkan lemak-lemak degiL ni....
yang pengidap penyakit SLE pn mai jmpak kami, mohon bantuan..... ya allah hat ni paling tacing... dia pulak yg bagi kami sebak..dia kata kat kami...KAK, KAlau duit bnyak pn xinvest untuk kesihatan xdak gunanya... saya sakit la ni..so saya sangat memerlukan nutrisi ni, bantulaah saya kak... moga impian saya nak jadi sihat seperti sedia kala termakbul...huhuhuh "SEBAK"

setiap yg besungguh nak cuba consume....satu jaa soalan aku AJUKAN, "ANDA SERIUS" alhamduLillah jawapan yg diberi sangat positif....
kali ni jmpak customer kebanyakkan sume SERIUSS...FOKUS nampak apa itu ERTI sebuah KESIHATAN....shukur YA ALLAH.. kau bukak hati mereka untuk di beri kesedaran :D



adikni pengidap sakit SLE ..dia memang jatuh cinta, terus xpikir panjang...SIGNUP jadik member komuniti herbalife.....
moga ALLAH kabuLkan impian kamu nak sihat seperti sedia kala..in sha allah ♥♥

nak tau apa tuh penyakit SLE, bole klik sini :)



xdak apa yang mampu terucap...BILAmana boleh bantuuu hat sakit pelan-pelan jadik sihat !!! hanya ALLAH jaa yang tau perasaan ni, bila customer bg feedback habaq, alhamduLillah kak, pass consume bla...bla..blaa... sakit ni mcm kurang sikit beban dia....

huwaaaaaaaaaaaaaa rs nak pelOK customer......dan gapai awan nak ucap TERIMA KASIH kat ALLAH...
Kami hanya mampu beri sokongan dorongan yg kuat xberbelah bagi.... selagi termampu buat yg terbaik, walaupun besa kena caci, maki n dihina...xpa ALLAH tau apa yg kami hajatkan...dan
yaALLAH permudahkan laah misii kami dalam sebarkan NUTRISI hebat ini ....

kita MANUSIA, hanya mampu BERDOA,BERUSAHA BERTAWAKAL..selebihnya serah pada ALLAH..hanya dia mampu tunaikan hajat kita....

selagi termampu teruskan, teruskan teruskan. sebarkan NUTRISI kepada semua ♥



3 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

nurayunni said...

Alhamdulillah..

-cinta soFiaSafiya- said...

mekasih ayunni.....

MiYOKO SuKi said...

wow wee...bole blnja lps ni...hehe

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design