Wednesday, August 17, 2016

KaWaN


17Ogos 2016
14Zulkaedah 1437Hijrah


harini terasa RINDU yg tersangat oleh itu mehlaa kita abdikan sikit sebanyak coretan dr hati kecil apa yg dipendam.. dalam gambar di bawah ni semua kawan-kawan sek men DMWtemasoklaa lelaki besOngkok hitam belakang tuH. 
alhamdulillah smnjak aplikasi whastapp ada, ukhwah kami yg dl jauh tepisah dpt di eratkan.. kami ni dh mcm adik beradik , ni sume PENASIHAT tegar ni..
aku risau hang nasihat, hang risau aku nasihat.
aku sedih hang bg tisu nah lap ayaq mata, hang sedih aku pulak bg tola mandi suhlap ayaq mata hahahaha...
Depa sntiasa ada di mana aku susah senang duka suka.... sayang HAMPA dunia akhirat. 

nih sume AVAILABLE hihi, sume mak-mak ada HENBET bejenama hihi 



-aku xpinta wang bejuta, cukupla JUJUR IKHLAS dlm sebuah persahabatan- 
love u all so much 

0 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

hujung

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design