Monday, August 29, 2016

Aku bukan siapa-siapa !

29Ogos 2016
26Zulkaedah 1437Hijrah

pagi isinin yg dimulakan dengan penuh emosi, macam-macam emosi dok ada
kadnag-kadang rasa xkuat mcm nak p jauh tinggai semua.. NOKTAH!!!

tak kuat dh sebenaqnya nak harung segala ujian / cabaran / dugaan yg tiba..sunguh aku tak kuat, tp apakan daya setiap yg allah hadirkan semua tu penuh dgn kemanisan penuh dengan pelajaran.Belajar laa dr semua aspek, belajar tempuh dgn penuh KESABARAN, KETENANGAN dan penuh TAWADHUK. Besangka baik dgn ALLAH itu lah yang paling terbaik..

gantung harap denganALLAH pasti ada ganjarannya..Sebab ALLAH dh janji sume tu. moga aku KUAT DAN TERUS kuat menjadi SEORANG IBU kepada 3 anak perempuan, menjadi isteri kepada seorang suami, mnjadi PEKERJA yg penuh dedikasi kepada majikan dan menjadi insan yg disenangi oleh siapa saja in sha allah.

bila sesuatu tu tiba, sungguh rindu akan MAMA. rindu nak share apa yg jd rindu nak tanya itu ini selok belok. tp apakan daya ALLAhlg syg  mama. mama dh selamat kembara ke alam barzakh.. aku disini kena tempuh sendiri, allah tahu aku lagi KUAT dr mama MUNGKIN !!!!




- Bukan perkara mudah untuk memegang status SEORANG IBU - 
SUmpah bukan mudah terlalu banyak perkara yg harus dikorbankan... moga aku kuat dalam mendidik anak-anak ke jalan ALLAH in sha allah  - nangissssssssssss :'(  







0 Mata BOOooLaT sedang meMbeLiak:

hujung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cinta HaLaL

Daisypath Anniversary tickers

KakaK

Lilypie Kids Birthday tickers

KaknGAH

Lilypie Kids Birthday tickers

Adik Baby

Lilypie First Birthday tickers

BekhidmaT

Daisypath Anniversary tickers

Mama Sntiasa Di Hati

Lilypie Angel and Memorial tickers
 

Takdir itu milik aku !!! Template by Ipietoon Cute Blog Design